Eu sînt un trist tovarăş de călătorie

Eu sînt un trist tovarăş de călătorie nu beau nu mănînc nu privesc pe fereastră din cînd în cînd îmi scot batista uriaşă şi timp de jumătate de zi îmi şterg ochelarii fumurii eu sînt cel mai trist tovarăş de călătorie nu vorbesc niciodată pe întuneric valizele mele sînt mici şi pătrate pardesiul meu e... Citește în continuare →

Urcus

Pe cât de neschimbată ai rămas, Pe-atât sunt eu schimbat de vreme ... Tu urci colina cu acelaşi pas, Eu mai anevoios şi mai alene. Şi totuşi mergem amândoi-nainte Mânaţi de-aceeaşi unică dorinţă, Eu nevoit să calc peste morminte, Tu ocolindu-le cu uşurinţă ... Acesta-i drumul nostru; drum de coastă, Întortocheat şi greu. Dar sus... Citește în continuare →

Iubeşte-mă-n octombrie, străino

Iubeşte-mă-n octombrie, străino, -Că în noiembrie deja-i târziu – Fii pentru mine primăvara iernii Şi eu o umbră, poate, c-o să-ţi fiu. Alintă-mă în toamna desfrânată, Ce chiuie în aburi dulci de must – Ca-n lumea asta, de putere beată, Iubirea să nu pară-un sentiment vetust. Iubeşte-mă cu teamă şi ardoare Căci zguri de plumb... Citește în continuare →

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑