Doar pentru tine

Doar pentru tine-aș merge la capăt de lume
Și-aș înfrunta orgiile naturii,
Aș trece munți înalți, s-ajung la tine,
Nimic nu poate sta-n calea iubirii.

Aș traversa întinsele oceane,
Doar pentru tine, ca să-ți fiu pereche,
Nici un obstacol nu mi-ar sta în cale,
Iubirea noastr-ar deveni poveste.

Aș străbate marele deșert,
Doar pentru tine, oază să-ți pot fi,
Căci ești odorul meu cel mai de preț,
Perechea ta aș fi și te-aș iubi.

Aș înfunta pericole în junglă,
Și-acolo aș putea răzbi,
Doar pentru tine-aș trece prin furtună,
Să știu că ne-am putea iubi.

Dă-mi un semn, să înțeleg că vrei,
Să fiu acolo unde ești și tu,
Să simt ca m-ai ales dintre femei
Și-atunci, mi-oi dărui și sufletul.

[Luci Trusca]

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑